Ogłoszenie o pracę

Tytuł ogłoszenia
Asystent rodziny poszukiwany  
Forma zatrudnienia
umowa o pracę na czas określony  
Rodzaj pracy
inne - pole do podania szukanego hasła  
Stanowisko
ASYSTENT RODZINY  
E-mail
ops@opskobylnica.pl  
Telefon
598429975  
Fax
598429616  
Data składania
2021-08-27  
Data wygaśnięcia
2021-08-28  
Tagi
 
Województwo
POMORSKIE  
Powiat
słupski  
Gmina
Kobylnica
Miasto
Kobylnica  
Ulica
ul. Wodna  
Numer budynku
20  
Numer lokalu
3  

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Kobylnicy POSZUKUJE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO PRACY: ASYSTENT RODZINY

 

Zatrudnienie na w/w stanowisku nie wymaga przeprowadzenia naboru o jakim mowa
w art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada o pracownikach samorządowych.

 

I. Nazwa i adres jednostki:

Ośrodek Pomocy Społecznej

ul. Wodna 20/3

76-251 Kobylnica

 

II. Określenie stanowiska pracy :

Nazwa stanowiska pracy: asystent rodziny

Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony, z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1 etat

Przewidywany termin zatrudnienia : wrzesień 2021 rok

 

  1. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

  1. wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,

  • wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna bądź wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie art. 12 ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011r., o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2020r., poz. 821 z późn. zm.) i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub,

  • wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną, zakres programowy szkolenia, o którym mowa powyżej określa Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011r. w sprawie szkoleń dla asystenta rodziny (Dz. U. z 2011r., Nr 272, poz. 1608),

  • osoba nie może być pozbawiona władzy rodzicielskiej, oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona,

  • wypełnianie obowiązku alimentacyjnego - w przypadku, gdy taki obowiązek
    w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,

  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku asystenta rodziny,

  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie: w szczególności za przestępstwa skarbowe,

  1. wymagania dodatkowe :

  • znajomość przepisów zakresu : wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, przeciwdziałania alkoholizmowi

i narkomanii, prawa rodzinnego, prawa pracy,

  • znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeksu Postępowania Administracyjnego

(Dz. U. z 2021r., poz. 735 z późn. zm.),

  • biegła znajomość obsługi komputera (Microsoft Office, Windows oraz programów komputerowych w zakresie pomocy społecznej),

  • nieposzlakowana opinia,

  • cechy osobowości: komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, sumienność, odpowiedzialność, szacunek do drugiego człowieka, umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną, odporność na stres, utrzymanie porządku
    w prowadzonej dokumentacji i na stanowisku pracy,

  • umiejętność analizy problemu i poprawnego wyciągania wniosków,

  • samodzielność, zaangażowanie, dyspozycyjność,

  • prawo jazdy kat. B i samochód do dyspozycji.

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  1. zadania główne:

  • opracowywanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny
    i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,

  • opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej z Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku, planu pracy
    z rodziną, skoordynowanego z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,

  • udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,

  • udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów: socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi,

  • wspieranie aktywności społecznej i zawodowej rodzin,

  • motywowanie do udziału zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych,

  • udzielanie wsparcia dzieciom, w tym podejmowanie działań interwencyjnych
    i zaradczych w sytuacji zagrożenia ich bezpieczeństwa,

  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,

  • dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny,

  • monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,

  • sporządzanie, na wniosek sądu opinii o rodzinie i jej członkach,

  • współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,

  • pozyskiwanie środków zew. i realizacja programów skierowanych do rodzin objętych pomocą asystenta,

  • wykonywanie innych zdań i poleceń przełożonych.

  1. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,

  2. list motywacyjny,

  3. kwestionariusz osobowy,

  4. kopie świadectw pracy z poprzednich zakładów pracy,

  5. kopie dokumentów poświadczający posiadane wykształcenie,

  6. kopie innych dodatkowych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje
    i umiejętności, opinie i referencje,

  7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnemu, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe, (w przypadku zatrudnienia niezbędne będzie dostarczenie odpowiedniego zaświadczenia),

  8. oświadczenie o zgodzie na przetworzenie danych osobowych kandydata zawartych
    w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji - zgodnie
    z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
    i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
    (Dz. Urz. UE L119/1 z 4.5.2016 r.),

  9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
    o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  10. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku asystenta rodziny,

  11. oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego,

  12. oświadczenie że osoba nie jest pozbawiona władzy rodzicielskiej, oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona.

  1. Warunki zatrudnienia:

  1. zatrudnienie od wrzesień 2021 roku na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony,

  2. wymiar czasu pracy – 1 etat , przeciętnie 40 godzin tygodniowo, w systemie zadaniowego czasu pracy,

  3. miejsce wykonywania pracy - siedziba OPS w Kobylnicy oraz teren Gminy Kobylnica,

  4. przez zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności.

  1. Miejsce i termin składania dokumentów: 27 sierpnia 2021r. do godz. 14:00.

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w Ośrodku Pomocy Społecznej
w Kobylnicy przy ul. Wodnej 20/3, 76-251 Kobylnica, lub za pośrednictwem poczty
z dopiskiem „ Nabór na stanowisko - Asystent rodziny ”.

Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Z kandydatami spełniającymi wymogi zamieszczone w niniejszym ogłoszeniu zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o której osoby wstępnie zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie.

  1. Dodatkowe informacje:

Oświadczenie o wyrażeniu zgody, oraz klauzula informacyjna znajdują się w załączniku.

Wszelkie informacje o naborze oraz wynikach będą umieszczone za stronie internetowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Kobylnicy www.opskobylnica.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Kobylnicy.

Dokumenty składane w formie kserokopii winny być opatrzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” i własnoręcznym podpisem kandydata.

Kandydat, który po zakończeniu naboru zostanie wyłoniony na zajmowane stanowisko, na które prowadzony był nabór, ma obowiązek przed nawiązaniem stosunku pracy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności, a także przedstawić do wglądu oryginały lub potwierdzone za zgodność przez notariusza dokumenty o których mowa w zakresie niezbędnych wymagań od kandydatów.

W miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w OPS w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.

Dokumenty złożone przez kandydatów po upływie 3 miesięcy od zakończenia procedury, zostaną przeznaczone do zniszczenia.

Osoby spełniające wymogi formalne zostaną poinformowane o terminie dalszego postępowania w formie telefonicznej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

W terminie 14 dni od zakończenia procedury rekrutacyjnej zostanie podana informacja o jej wynikach.

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..